لیندو شاپ

شرایط بازگشت یا عودت کالا

تمامی محصولات نورافشانی و آتشبازی قبل از ارسال از لحاظ ظاهری و فیزیکی بررسی می شوند تا بدون ایراد ارسال گردد. پس هیچ یک از محصولات آتشبازی شامل برگشت کالا یا تعویض بدلیل معیوب بودن نمی باشد

 

1. تمامی سفارشات قبل از ارسال بررسی شده و بدون ایراد می باشد.

 

2. اما درصورت پارگی یا زدگی احتمالی ( در محصولات مانند کیف و کلاه و... ) پس از تایید کارشناسان و درصورت عدم استفاده امکان تعویض کالا با هزینه لیندو وجود دارد.

 

3. مشتریان گرامی هرگونه ایراد یا مشکل در  کالای دریافتی خود را حداکثر ظرف 24 ساعت فرصت دارید به پشتیبانی اطلاع دهید.

 

4. از راه های ارتباطی به پشتیبانی سایت،واتس اپ، تلگرام، اینستاگرام ، ایمیل یا پیامک اطلاع دهید تا صحت آن بررسی گردد.

 

5. در صورت عدم اطلاع ایراد در زمان مقرر لیندو شاپ هیچ مسئولیتی ندارد.

 

6. تمام سفارشات قبل از ارسال بررسی شده و از لحاظ ظاهری عکاسی می شود ؛ پس امکان معیوب بودن آن بسیار کم است.

 

7. هرگونه خرابی یا مشکل ناشی از شرکت های حمل و نقل برعهده شرکت موردنظر بوده و به مشتریان عزیز توصیه میگردد:

 

8. در زمان تحویل سفارش توسط شرکتهای پستی، مشتری موظف است در حضور مامور پستی و قبل از امضاء رسید تحویل کالا، از سلامت بسته بندی و سلامت ظاهری کالا مطمئن گردد.

 

9. در صورتیکه کالا از نظر بسته بندی و یا سلامت ظاهری دچار ایراد گردیده باشد، ضمن تحویل نگرفتن آن، بلافاصله موضوع را به فروشگاه اطلاع دهد.

 

10. در این موارد چنانچه مشتری بدون بررسی سلامت ظاهری، رسید پستی (بمنزله دریافت کالا بصورت صحیح و سالم) را امضاء نمایید ، هیچ اعتراضی در مورد سلامت ظاهری کالا قابل قبول نخواهد بود و فروشگاه مسئولیتی در قبال مشکلات بعدی نخواهد داشت.

 

11. برای تعویض سفارش در شیراز و سایر شهرها فقط تا 24 ساعت بعد از تحویل سفارش به مشتری فرصت می باشد.

 

12. درصورت تایید عدم استفاده و یا عدم خرابی محصول توسط کارشناسان ما امکان تعویض کالا با کالایی دیگر وجود دارد . توجه کنید هزینه حمل و نقل با مشتری می باشد.

 

13. برای لغو سفارش بعد از ارسال کالا ، در شیراز و سایر شهرها تا 12 ساعت پس از دریافت کالا توسط مشتری زمان هست.

 

14. به شرط عدم استفاده و معیوب نبودن کالا امکان لغو سفارش هست. دقت بفرمایید هزینه حمل و نقل با مشتری عزیز هست و 10درصد از مبلغ خرید کسر می  گردد.

 

15. درموارد خاص و شرایط پیچیده برای جلب رضایت مشتریان مخصوصا مشتریان دائمی امکان دارد مشکل بصورت توافقی حل گردد. و از بندها بالا استفاده نشود بلکه بخشی از خسارت وارده به طرفین جبران گردد.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید